Àfrika i el seu blog d'assaig…
<

Vaig començar el treball de Digues que m’estimes encara que sigui mentida i cada vegada estic més agust rellegint i escribint coses sobre aquest llibre i sobre aquesta autora. Feia temps que no gaudia tant amb un llibre.

Cada oració, cada paraula d’aquesta GRAN autora m’impacta, m’emociona. Sobretot m’agradat el primer capítol, on explica el significat del títol, on explica perquè escriu, perquè per a ella és un plaer, com veuen molts escriptors l’ofici… INCREIBLE!

El que també trobe força interessant són les introduccions de cada capítol, les citacions dels autors. Em pareix interessant perquè molts d’ells no els coneixia i he començat a mirar els que més m’han interessat. He descobert coses noves amb aquesta autora.

Trobe que encara m’aportarà molt més quan acabe el treball, quan estudie cada mil·límetre d’aquesta magnífica obra.

En un principi anava a agafar-me Nosaltres els valencians altra gran obra del mestre Joan Fuster, però nose per què ni per quin impuls em vaig repensar la meua idea inicial i, encara que també m’agrada l’altre llibre, aquesta decisió ha estat molt encertada.

Estic desitjant posar el punt final al treball per acabar de descobrir cada intenció i cada significat amagat d’aquesta autora.

gener 11th, 2010 at 17:44


 


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 15 11 ?