Àfrika i el seu blog d'assaig…
<

Hola! Aquesta és altra entrada al blog per qüestions d’assaig!

Estic encantadíssima amb cada pàgina que llisc del llibre “Digues que m’estimes encara que siga mentida”.  Cada pàgina que avance m’agrada més aquest llibre i aquesta escriptora. M’agrada més que “El quadern gris“.

La meua valoració respecte a “El quadern gris” no és positiva al cent per cent. El llibre em va agradar, no va estar “patètic” com altres llibres ho han estat per a mi, però he trobat una quantitat excessiva i innecessària de descripcions i què l’autor se n’anava molt per les rames.

Han hagut fragments de “El quadern gris” que m’han paregut molt interessants i agradables a l’hora de llegir-los, però d’altes molt pesats.

Supose que a quasi tots els llibres pot ocórrer de què hi hagen capítols o, en aquest cas, fragments interessants i d’altres no tant, però, pel que m’he sorprés al llibre de Montserrat Roig és perquè no trobe cap capítol poc interessant, ni cap capítol pesat…

També he de dir en favor de “El quadern gris” que són dos llibres totalment diferents, ja que no parlen de la vida de les persones els dos…

“El quadern gris” no ha estat malament, sé que la crítica dels millors és molt bona per a aquest llibre, però, personalment, trobe més interessant el llibre “Digues que m’estimes encara que sigui mentida”, pels seus temes, per la manera de escriure de l’autora…

Admire ambdós llibres encara que preferisc l’autora.

Àfrika Romero Centelles.

desembre 2nd, 2009 at 16:37


 


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 11 10 ?