Àfrika i el seu blog d'assaig…

Currently browsing posts found in desembre2009


Bé, ara si que puc opinar del llibre en general, encara que la meua opinió és molt similar a la primera que vaig fer. Aquest llibre no sols m’ha agradat, sinó que m’ha encantat!! Cada descripció, definició, cada similitud de paraules amb altres autors, han estat, per a mi, molt encertades. M’ha agradat cadascun dels […]


Posted at: desembre 9th, 2009 - 9:11 pm - Number of Comments » 1

Hola! Aquesta és altra entrada al blog per qüestions d’assaig! Estic encantadíssima amb cada pàgina que llisc del llibre “Digues que m’estimes encara que siga mentida”.  Cada pàgina que avance m’agrada més aquest llibre i aquesta escriptora. M’agrada més que “El quadern gris“. La meua valoració respecte a “El quadern gris” no és positiva al […]


Posted at: desembre 2nd, 2009 - 4:37 pm - Number of Comments » 0