Àfrika i el seu blog d'assaig…

Hola a tots!

En aquesta entrada justifique el perquè de l’escull de l’obra Digues que m’estimes encara que sigui mentida.

L’obra l’he escollida perquè vaig llegir la biografia d’alguns autors dels quals Maria Conca va posar a l’abast per escollir un llibre de lectura i aquesta dona em va interessar.

També em va dir molt el nom del llibre, el qual és profund i bonic, des del meu punt de vista.

Realment, no coneixiacap dels llibres que estaven al nostre abast, sols de sentir-los nomenar, però llegits, cap; aleshores em vaig proposar llegir el llibre de Montserrat Roig, ja que mirant sobre aquest llibre vaig trobar-me que deia que en aquest llibre “l’autora hi confegeix una poètica personal a tall de testament literari” (viquipèdia). Em va deixar intrigada la frase.

Altra de les raons és perquè he llegit en català, però poques vegades lectures escrites per una dona. Sols he llegit novel·les de Mercè Rodoreda i volia conèixer més dones escriptores en català.

Trobe que serà una lectura amena i que m’ensenyarà a apreciar l’assaig en mans d’una dona.

Àfrika_.

novembre 24th, 2009 at 20:30

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 6 14 ?