Àfrika i el seu blog d'assaig…

Currently browsing posts found in novembre2009


Bé, com a l’atra entrada vaig esmentar, he elegit el llibre Digues que m’estimes encara que sigui mentida. Hui l’he començat a llegir, ja que abans no el vaig trobar a cap llibreria. Quan he començat a llegir-lo, he entés que aquesta autora ens vol contar moltes coses, com, als dos primers capítols, per exemple, […]


Posted at: novembre 27th, 2009 - 2:39 pm - Number of Comments » 0

Hola a tots! En aquesta entrada justifique el perquè de l’escull de l’obra Digues que m’estimes encara que sigui mentida. L’obra l’he escollida perquè vaig llegir la biografia d’alguns autors dels quals Maria Conca va posar a l’abast per escollir un llibre de lectura i aquesta dona em va interessar. També em va dir molt […]


Posted at: novembre 24th, 2009 - 8:30 pm - Number of Comments » 0